hey
Ig bi itz sit öppä 6 Monät im KV Lyss ir J+H Gruppä.Mir si o ä rächt grossi Gruppä, weiss o nid grad wiä viu....Mir hei 4 Leiterinnä u si i 3 Gruppä ungerteilt! Mir hei im Summer rächt viu nöii becho(ig ghörä o drzuä

) , dr KV Lyss het drum so ä schnupper Namittag gha idä Summerferiä u itz hets sicher doppelt so viu Ching u Hüng wiä vorhär!
Ja wini scho gseit ha, gits 3 Gruppä... di erschtig Gruppä het 2 Leiterinnä u dert si eigentläch auäs nöii drbi, diä meischtä Hüng si rächt jung u d Ching o u hei vorhär no niä öppis zämä gmacht, abär äs si scho rächti Vortschrittä ds gseh...!
Ir 2. Gruppä si mir öppä 8 Jugendlichi mit üsnä Hüng u dert bi o ig drbi;

bi zwar ono nöi abär ha z Glück ä Hung ds ha wo guät fougät u schnäu lernt! Ja mir hei dert chli auäs gmacht z.B Agilitygrät, Ungerordnig, Mobility u schüsch auäs müglächä!
Ja u när gits no di 3. Gruppä wos vorwiägänd settigi het wo scho rächt lang drbi si u itz im nöiä Jahr darf ig de o bi derä Gruppä mitmachä wüu mir schüsch chli ungerforderät si;-) nenei scho nid grad ungerforderät, aber mir chöi eigentläch scho auäs wo mer mis itz glernt hei....!
Äs git einisch im Jahr(immär idä Summerferiä) äs Summerlagär u ig fröiä mi scho extrem uf d Summerferiä we ig mit dr Pinta ds erschtä Lager darf erläbä!
Abär äs git gloubs 2mau im Jahr(bi nid ganz sicher....) äs Event ohni d Hüng. Vor dr Wiähnachtä hei mir im Klubhuus ä Winteralass gha, wo mir aui hei ä Steckbriäf über üs u üsi Hüng gstautät, äs Quiz gmacht hei u zämä hei z Nachtgässä...!
Si si gloubs o scho im Zirkus gsi und hei schüsch viu Sachä ungerno...
Mir trainierä 1mau ir Wuchä immer am Mittwuch Abä vo 18.00-19.15h ussert idä Feriä, abär das fingä ig mega schad, wüü denn ha ig am meischtä Zit
Ja ig cha numä eis sägä äs fägt mega i üserä Jugend und Hund Gruppä u ig cha aunä empfählä so öppis mit sim Hung ds machä......!
Lg Sabrina& Pinta
Ig ha no ä Frag a öich, wiä aut sit dir öppä?Was heit dir fürnä hung(was fürnä Rassä/Mischling, wiä aut ect....)? Wiä lang sit dir scho öppä drbi?
Ig bi 15ni u d Pinta isch ä Bergamasker,4j u extrem tämpramäntvoll, si chunnt mir mängisch chli vor wiä ä Border Collie!Si wot immer schaffä, lernt extrem gärn u schnäu u o ihri ganzi Art ufgweckt,munter u numä liäb!